کم آورده ام....!


my world

all the thing

من اگه خدا بودم ...!



اینقدر هوای دو نفره رو به رخ تک نفره ها نمیکشیدم ...!



نـتــرس از هجـــــ ـــ ـوم حـضــــــ ــــ ــورم ..!



چــــیزی جــــ ـــ ـز تـــنــهایی با من نیـــستـــــ ـــ ـ ..

 



رد پاهایم را پاک می کنم

به کسی نگویید

من روزی در این دنیا بودم.

خدایا

می شود استعـــــفا دهم؟!

کم آورده ام ...!



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت23:09---30 ارديبهشت 1393
سلام آبجی عزیزم وبلاگ جدیدت باز نشد
احتمالا ادرسشو نذاشتی
حالا وبلاگ جدید چیه؟تو این موقعیت مگه درس نداری؟اول درس بعد وبلاگ
درساتو خوب بخون قبول بشی شیرینی بخوریم
موفق باشی
امشب میخوام وبلاگتو کامل مطالعه کنم بای


سعید
ساعت16:00---30 ارديبهشت 1393
سلام آبجی گلم ممنون خوبم تو خوبی؟

خوب درساتو بخون تا تو امتحاناتت موفق باشی بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 29 تير 1392برچسب:کم آورده ام,,,,!,ساعت 16:5 توسط niki| |


Power By: LoxBlog.Com